måndag 27 juli 2015

Dagarna rusar förbi!

Hej på er! Veckorna och dagarna rusar bara förbi.. har jobbat nu 12 dagar i streck och är helt slut. Lyckligtvis är jag ledig imorgon, så ska inte försöka göra mycket mer än att träna och vila hela dagen.  Fastän mina senaste dagar nästan bara bestått av att sova, jobba och träna så har jag hunnit med lite där mellan varven. 

I lördags innan jobbet så hade vi Teamträff med Team Trifinity här i Jakobstad. Våra coacher gick igenom tävlingregler, poseringar, dieten, träningstekning, kollade formen och såå.. dessutom fick vi en riktigt trevlig nyhet, men det avslöjar jag i ett senare skede! :) Och.. så fick vi en supernajs goodiebag fylld av scitec nutrition, nocco och nutramino produkter- tusen tack!! 
Coacherna Sara, Sara och Camilla konstaterade att jag är i bra form och har inte långt till tävlingsvikt. Så jag behöver inte vara nervös eller stressa med formen, den är där den ska. Så det var skönt att höra. 
Det var en superrolig teamträff! Fick träffa våra nya Trifinity-medlemmar och våra två nya coacher, Magnus och Sara! Träffen gav så mycket motivation och energi till att fortsätta köra hårt! Är så tacksam för att ha detta underbara Team!
Ihelgen har vi också firat min syster som fyllt 30 hela år. Hon hade stort kalas där de bjöd på grillad lax, korv, sallader, tårtor och bullar.. jaa.. dock får jag inte inta mera socker innan tävlingen så för mig blev det min låda med kalkonsallad. Kan dock erkänna att det sög musten ur mig att se alla godsaker som alla åt av medan jag tuggade på gurka.. men konstaterade för mig själv att det fortfarande kommer finnas samma godsaker även om 8 veckor och att jag kommer få äta mumsiga tårtor ännu..men inte just nu bara. 
Jag stod och kollade på vad alla öste ner på fatet och dräglade lite vid sidan om.. ;) 
Tur med vädret var det oxo.. riktigt soligt blev det t o m på kvällen! 
Och så har jag fått min nya telefon.. så den har ju jag varit tvungen att testa nu.. grymt bra kamera har den, så tummen upp för det! :) (sjukt solbrända är vi dessutom.. hehe)

Jaa, så vad ska jag säga.. ja mårar åpå och hoppas att krafterna från jobbveckan under jakobsdagarna kommer tillbaka.. benen har varit helt möra och huvudet som en grönsak varje kväll. Hoppas på att min lediga dag imorgon ger mig ny energi. Dock har det varit riktigt kul att jobba under Jakobsdagarna när det varit massvis med glatt folk och man fått träffa många bekanta! :) 

Nu ska jag ligga raklång resten av kvällen och göra ingenting. Hoppas ni mår fint, så ska jag försöka uppdatera er lite mer ofta här på bloggen! 

Inga kommentarer: